Szukaj według koloru:

biały złoty biały malinowy ametystowy cyklamen seledyn

poniedziałek, 3 grudnia 2012

"Sabra" - brosza sutasz


         



status: niedostępna
                                                                
waga: 16g
wymiary: 6 cm x 4 cm (bez szpili)

materiały: Muszla Abalone, Perły Seashell, Amet
zapięcie: szpila metalowa
wykończenie: skóra naturalna, zaimpregnowana 




     


"Sabra" - do stworzenia tejże broszy, użyłam pięknego owalu Muszli Abalone. Do której jak już pisałam wiele razy, mam wielką słabość. Ona mnie po prostu urzeka swym pięknem, tą tęczą barw - istny cud natury. Zastosowałam także, duże naturalne Perły o mocnej, limonkowej barwie, malutkie 4 mm kuleczki Ametystu, błękitny niczym niebo w Toskanii - Amazonit i 3 mm kuleczki Peridotu. Sama "zapinka", została wykonana z metalu. Tył został podklejony naturalną skórką w kolorze purpurowym. Całość zaimpregnowana specjalistycznym preparatem, w celu zwiększenia jej ochrony przed wszelkiego rodzaju zabrudzeniami i wilgocią.